.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت قاطع كارگزاران سازندگي از موسوي

سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي گفت: حزب كارگزاران سازندگي يكپارچه و با قاطعيت از موسوي حمايت مي‌كند.‌

به گزارش شمال نیوز، سيدحسين مرعشي در دفتر حزب كارگزاران سازندگي گيلان بر حمايت اين حزب از موسوي تاكيد كرد.

وي افزود: سياست موسوي منافع محوري است كه مبناي حضور وي در عرصه بين‌المللي تلقي مي‌شود و معنايش اين نيست كه فرش قرمز براي كشوري پهن كنيم و يا اينكه بدون محاسبه، دشمني‌ها را عليه ايران تبليغ كنيم زيرا هر كشوري از زاويه منافع ملي خود به ما نگاه مي‌كند و روابط ما نيز بايد از ديد منافع ملي باشد.
مرعشي ادامه داد: در نظر گرفتن منافع ملي ايجاب مي‌كند در دنيا به دنبال تعامل و گفتگو باشيم و دنياي روابط خارجي دنيايي است كه بايد وارد آن شويم تا هزينه‌هاي ملي به حداقل و منافع ملي به حداكثر برسد.
وي با بيان اينكه موسوي هيچ قضاوتي براي مذاكره نكردن و سياست خارجي ايران قائل نيست، تصريح كرد: سياست خارجي ايران نتوانست از ظرفيت‌ها استفاده كند و از اين امكان فاصله گرفته است.
سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي با اشاره به موضع اصلاح طلبان در مورد انتخاب كانديداي واحد اذعان داشت: در گروه اصلاح طلبان و گروه‌هاي 22 گانه هيچ اختلافي وجود ندارد و آنها روي يك كانديداي واحد به اجماع رسيده‌اند.
وي اضافه كرد: مجموعه گروه اصلاح طلبان و همه جمعيت‌هايي كه از موسوي حمايت مي‌كنند قبل از آنكه به پيروزي وي بينديشند به آزادي مردم در انتخابات و برگزاري آن با آگاهي مردم فكر مي‌كنند.
مرعشي اظهار داشت: اگر بتوانيم در جريان مبارزات انتخاباتي فضايي ايجاد كنيم كه مردم با اطلاعات كامل از انتخابات آزاد باشند نتيجه هر چه باشد، موسوي برنده است زيرا مردم انتخاب مي‌كنند.
وي حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي را بزرگ‌ترين تضمين كننده سلامت انتخابات دانست و بيان داشت: كشور با متن مردم طرف است و اگر مردم تصميم بگيرند هيچ مقام و مسئولي نمي‌تواند آن را تغيير دهد.
مرعشي با اشاره به اينكه امروز روز اطمينان دادن به مردم است، خاطر نشان كرد: مهم‌ترين اقدام براي حفاظت از آرا، حضور مردم است ضمن اينكه در انتخابات آينده دغدغه صلاحيت نداريم و اين صلاحيت تاييد مي‌شود.
سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي به چينش دولت موسوي اشاره كرد و گفت: مي‌خواهيم دولتي تشكيل دهيم كه همه ظرفيت‌هاي انساني در كنار جمع فعاليت كند و دولت مطلوب موسوي دولتي است كه فعالان اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي مي‌توانند با پشتوانه دولت و متناسب با ظرفيت خود حركت كنند.
وي خاطر نشان كرد: دولت موسوي هيچ تبعيض ناروايي نسبت به حتي منتقدان و مخالفان سياسي خود نخواهد داشت و در اين دولت همه ايرانيان در هر مذهب و آييني كه باشند، آرامش دارند و به دولت خود تكيه مي‌كنند.
مرعشي افزود: در دولت موسوي همه ظرفيت‌ها در خدمت مردم ايران قرار داده مي‌شود و اميدواريم مردم ايران به اين فرصت اعتماد داشته باشند و يك نمونه موفق از يك مديريت متعال را در كشور پياده كنند.
وي با اشاره به فضاي انتخاباتي در كشور اذعان داشت: انتخابات از نظر ما يك فضا و مسئله‌اي است كه مردم با قضاوت مي‌توانند براي آينده كشور تصميم بگيرند و سياست‌ها را نقد و يا تاييد كنند.
مرعشي بر ضرورت حضور گسترده و حداكثري مردم در انتخابات دهمين رياست جمهوري ايران تاكيد كرد و اين حضور را موثر دانست.
عصر امروز دفتر ستاد مركزي ميرحسين موسوي در گيلان با حضور مرعشي به طور رسمي در رشت افتتاح مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.